DOLAR 46,1116 % 0.02
EURO 53,1487 % -0.94
STERLIN 61,9322 % -0.79
FRANG 57,9364 % -0.81
ALTIN 6.409,16 % -3,23
BITCOIN 61.545,96 0.604

VAKTİNE KALAN SÜRE

:
için vakti

BAŞKAN ÖNTÜRK GADİR-İ HUM BAYRAMI’NI KUTLADI

Yayınlanma Tarihi : Google News
BAŞKAN ÖNTÜRK GADİR-İ HUM BAYRAMI’NI KUTLADI
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Gadir-i Hum Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

Başkan Öntürk mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Bayramlar; birlik ve beraberliğimizi güçlendiren, paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularımızı pekiştiren en özel günlerdir. Toplumsal hayatımıza anlam katan bu müstesna zamanlar; bizlere sevgi, saygı ve hoşgörü içerisinde yaşamanın önemini bir kez daha hatırlatmaktadır.
Medeniyetlerin buluşma noktası olan Hatay’ımız; asırlardır farklı inançların, kültürlerin ve yaşam biçimlerinin barış içerisinde bir arada yaşadığı örnek bir şehir olmuştur. Bu kadim miras, bizlere birlik içinde geleceğe yürümenin en büyük gücünü vermektedir.
Gadir-i Hum Bayramı’nın; kardeşlik bağlarımızı daha da kuvvetlendirmesine, ülkemize ve Hatay’ımıza huzur, bereket ve mutluluk getirmesine temenni ediyorum.
Bu duygu ve düşüncelerle başta Hataylı hemşehrilerimiz olmak üzere Gadir-i Hum Bayramı’nı kutlayan tüm vatandaşlarımızın bayramını en içten dileklerimle tebrik ediyor; sağlık, huzur ve esenlik dolu nice bayramlar diliyorum.”

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.