DOLAR 46,1040 % 0.13
EURO 53,2432 % 0.3
STERLIN 61,5767 % 0.17
FRANG 57,8422 % -0.01
ALTIN 6.400,81 % -0,13
BITCOIN 63.800,00 2.521

VAKTİNE KALAN SÜRE

:
için vakti

HATAY’IN MELEKLERİ SEZONUN İLK GALİBİYETİNİ ALDI

Yayınlanma Tarihi : Google News
HATAY’IN MELEKLERİ SEZONUN İLK GALİBİYETİNİ ALDI

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nin ilk haftasında Hatay Büyükşehir Belediyespor, Gelecek Koleji Çukurova Basketbol’u normal süresi 70-70 biten maçta uzatmalarla 80-75 mağlup etti.
Servet Tazegül Spor Salonu’nda gerçekleşen karşılaşmada, maçın ilk çeyreğinde güçlü savunma yapmasına rağmen rakibine karşı zayıf kalan Hatay Büyükşehir Belediyespor, ilk çeyreği 17-12 skorla geride tamamladı. İkinci çeyrekte rakibin etkili hücumları karşısında iyi defans yapan Hatay Büyükşehir Belediyespor, birinci yarıyı da 35-33 skorla geride bitirdi.
İkinci yarıya daha hırslı başlayan Hatay’ın Melekleri, savunmadaki ağırlığını artırarak rakibinin hücumlarını kırdı. Hücum hakimiyetini ele geçiren Hatay Büyükşehir Belediyespor, üçüncü çeyreği 49-53 önde bitirdi.
Oyunun hakimiyetini eline alan potanın melekleri, büyük bir özveriyle rakibinin baskıları karşısında son çeyreği 70-70 tamamlayarak maçı uzatmalara taşıdı.
Uzatmalarda rakibine hücum fırsatı vermeyen Hatay Büyükşehir Belediyespor, zorlu mücadeleyi 75-80 tamamlayarak sezonun ilk galibiyetini aldı.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.