DOLAR 46,2662 % 0.14
EURO 53,5940 % -0.12
STERLIN 62,0981 % -0.11
FRANG 58,1307 % -0.02
ALTIN 6.264,62 % 0,12
BITCOIN 63.719,72 0.894

VAKTİNE KALAN SÜRE

:
için vakti

Önce sağlık, önce insan

Yayınlanma Tarihi : Google News
Önce sağlık,  önce insan

Reyhanlı Belediye Başkanı Mehmet Hacıoğlu’nun talimatları doğrultusunda Reyhanlı Belediyesi Temizlik ekipleri çalışmalara devam ediyor. Çöp Konteynerini Yıkama ve İlaçlama çalışmaları kapsamında konuşan Hacıoğlu:” Önceliğimiz Reyhanlı halkının sağlığı. Bu yüzden temizliğe büyük önem veriyoruz. Önce Sağlık, önce İnsan.”dedi.
DEZENFEKTEYE BÜYÜK ÖZEN
Konuyla ilgili sosyal medya hesabından bir bilgilendirme yayınlayan Reyhanlı Belediyesi:” Reyhanlı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğüne Bağlı Ekiplerimiz Çöp Konteynerini Yıkama ve İlaçlama faaliyetlerine devam etmekteler.Özellikle okulların önlerinde ve otobüs duraklarının yoğun olduğu Atatürk Caddesindeki Çöp konteynerlerin dezenfekte edilmesine özen gösteriliyor.”dedi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.